Persoonlijke Blogs

Ethel Wreck Beach

De Yorke Peninsula ontdekken

23 april 2024

Wauw, wat is het geweldig om weer op pad te zijn. We voelen de energie weer terug komen in ons lichaam en genieten iedere dag. We zijn nog maar een […]

Abseilen

Wij gaan weer reizen!

22 maart 2024

Welkom terug bij onze persoonlijke blog. Een blog waar we lang naar hebben uitgekeken om te schrijven omdat het betekent dat wij klaar zijn met werken in Australië. Na 4,5 […]

Kangoeroe vlees als kerstdiner en Oud & Nieuw in de Adelaide Hills

19 januari 2024

Dit was alweer de tweede keer dat we de feestdagen in de zomer in Australië gevierd hebben. Dat voelt voor ons nog steeds best gek, want van een dagje strand […]

De outback in | Werken en ontdekken

24 november 2023

Inmiddels zijn we aangekomen in Zuid-Australië, maar daarvoor zijn we maar liefst vijf maanden in de Outback van Australië geweest. In deze nieuwe persoonlijke blog vertellen wij wat over ons […]

Oostkust Australië deel 2

06 juni 2023

Welkom bij alweer een nieuwe blog. In deze blog gaan we weer verder met waar we gebleven waren in onze vorige blog, die je hier nogmaals kunt lezen.  Heron Island  […]

Oostkust Australië deel 1

25 mei 2023

In de vorige blog hebben jullie kunnen lezen dat de ouders en het broertje van Lisanne zijn aangekomen in Australië en we de eerste dag met hen naar Gold Coast […]

Melbourne naar Gold Coast

07 mei 2023

In de vorige blog hebben jullie kunnen lezen dat we vanuit Tasmanië de boot naar het vaste land weer hebben genomen. Ons avontuur in Tasmanië zit er helaas op. Dat […]

Tasmanië

24 april 2023

Wauw wat is Tasmanië mooi! Na de vele verhalen van anderen die we hebben gehoord kunnen we dat nu ook zelf bevestigen. In totaal zijn we hier 15 dagen geweest. […]

Great Ocean Road

07 april 2023

Afgelopen week hebben wij de Great Ocean Road afgelegd. Dit is een weg wat voor het grootste gedeelte langs de zee ligt. Misschien kan je het wel raden, maar het […]

Aankomst Tijmen, Melbourne & Phillip Island

29 maart 2023

Na 5 maanden elkaar niet gezien te hebben was het eindelijk zo ver! Eindelijk kon Marit haar broer weer knuffelen, wat ze zo graag doet (sarcasme). Na wat bijkletsen was […]

MELBOURNE & MARIT’S VERJAARDAG

22 maart 2023

Het is hier een tijdje rustig geweest, omdat we de afgelopen weken veel gewerkt hebben. Op een gegeven moment werkten we zeven dagen in de week. In het begin alleen […]

AUSTRALIAN OPEN & LISANNE’S VERJAARDAG

09 februari 2023

Onze vorige blog eindigde met het goede nieuws dat we een nieuw baantje gevonden hadden op een kleine frambozenboerderij. Helaas valt het tot nu toe nog erg tegen, omdat we […]

OUD & NIEUW IN SYDNEY

14 januari 2023

Het heeft even geduurd, maar hier zijn dan eindelijk onze nieuwe blog en nieuwe vlog waarin we vertellen over wat sowieso één van de hoogtepunten van onze reis is geworden: […]

Lees verder

Kerst met koala’s, wombats en dolfijnen

29 december 2022

In het zonnige Australië was het kerstgevoel bij ons niet echt aanwezig, maar toch hebben we hier ontzettend genoten van de kerstdagen. We waren onverwachts een dag eerder klaar met […]

Werken in Australië

09 december 2022

Vorige week dinsdag zijn we begonnen met rondbellen naar verschillende boerderijen in de omgeving van Sydney en sindsdien staan we op een minimalistische camping in het super kleine plaatsje Wombat. […]

Lees verder

Wij hebben een auto gekocht in Australië!

02 december 2022

Middenin de nacht vlogen we van Singapore naar Australië. Na een vermoeiende, acht uur durende vlucht waarbij we omringt waren door snurkende mannen kwamen we aan in het mooie zonnige […]

Maleisië & Singapore

Wat te doen in Singapore: De leukste activiteiten!

13 maart 2024

Singapore is echt een geweldige wereldstad met prachtige bezienswaardigheden en ruime verscheidenheid aan activiteiten. In deze blog vertellen we jullie alles over de leukste activiteiten in Singapore, van een prachtige […]

Overnachten in Singapore

Overnachten in Singapore: Dit zijn de leukste hostels & hotels

10 maart 2024

Benieuwd naar de beste plekken om te overnachten in Singapore? Dan ben je hier aan het juiste adres. In deze blog beschrijven we de leukste plekjes in Singapore voor ieder […]

Bezienswaardigheden Singapore

Dit zijn de leukste bezienswaardigheden van Singapore

09 maart 2024

Singapore is één van de bekendste steden ter wereld, maar wat maakt Singapore nu eigenlijk zo bijzonder? Iedereen die Singapore heeft bezocht is vol lof over de stad en geeft […]

Lees verder
Lisanne die vanuit de synthetische berg naar buiten kijkt

Singapore ontdekken

21 november 2022

Maandagochtend hebben we vroeg onze wekker gezet, want wij zaten in het eerste vliegtuig dat die dag van het vliegveld van Langkawi vertrok. Tijdens het opstijgen vlogen we langs het […]

Lees verder

Laatste week in Maleisië: Genieten op Langkawi!

15 november 2022

Maandag zijn we vanuit George Town vertrokken naar het mooie eiland Langkawi. Om hier te komen hebben we eerst een stuk met de bus en later met de veerboot gereisd. […]

Derde week in Maleisië

08 november 2022

Taman Negara: Het oudste regenwoud van de wereld 🌏🌴🐒 Maandagochtend moesten we om 9.00 uur klaarstaan voor onze hike door de jungle. Na nog geen 100 meter zweetten wij ons al […]

Onze tweede week in Maleisië

31 oktober 2022

Onze vorige blog was geëindigd op maandag, dit was voor ons een chille dag waarin niets moest en alles mocht. Deze dag hebben we onze kleding gewassen, zodat deze weer […]

Onze eerste week in Kuala Lumpur

24 oktober 2022

Maandag zijn we vanaf Schiphol vertrokken richting Kuala Lumpur met een overstap op Hong Kong. Het was erg druk op Schiphol, maar we waren gelukkig mooi op tijd bij onze […]

Let the adventure begin!

29 september 2022

Het staat vast: wij gaan voor onbepaalde tijd op wereldreis! Ons eerste enkele vliegticket richting Maleisië hebben we namelijk al enige tijd geleden geboekt. We zullen op 17 oktober richting […]